KOMMUNIKÁCIÓS
MÉRNÖKÖK VAGYUNK

 

Van egy üzleti problémád?

Hozd el nekünk, mi az adattudomány, a technológia, fejlesztés és az adatvezérelt marketing eszközeivel mutatunk rá megoldást! Nálunk minden adatból indul és abban is végződik, így az üzleti sikereidet is pontos számokban mutatjuk meg.

Megoldásaink


Adatvezérelt marketing

A Business.Crane egyedülálló abban, hogy három, markánsan különböző szakterületet sikeresen integrált egy egységes szolgáltatási és termék portfólióba. Marketingkommunikációs szakértőink és tanácsadóink, kreatívok, és projekt managerek UX és CX alapokon terveznek és kiviteleznek olyan adatokra épülő kampányokat, amelyek segítségével a célcsoportot egyre jobban megismerve egyre hatékonyabban érik el. Ott, akkor és olyan formában, ahogy arra a célcsoport a legnyitottabb.

Adatanalitika

Adattudósaink, adatelemzőink és business analyst kollégáink dolgoznak egy csapatban, hogy az adattisztítás, -elemzés és -vizualizáció eszköztárával, az ügyféligényekhez legjobban illeszkedő üzleti döntéstámogató rendszereket, riportokat és dashboardokat építsenek. Saját fejlesztésű termékeinkkel ügyfélértéket számolunk, értékesítési tredeket vizsgálunk, mesterséges intelligencia alapú tranzakciós elemző megoldásunkkal vásárlási és demográfia adatokat konvertálunk look-alike célcsoportokká.

CRM

Felhőalapú, skálázható, gyorsan testre szabható CRM rendszerünk karbonbarát megoldást kínál ügyféladataid kezelésére. Fejlesztőcsapatunk a legkülönfélébb egyedi kéréseidet is megoldja, így bármilyen külső rendszer integrációját is. Tanácsadó kollégáink a rendszer napi szintű üzemeltetése mellett akár a marketing feladatok egy részét is leveszik válladról. Saját fejlesztésű eszközünkkel elég egyetlen hírlevelet összeállítani a teljes célcsoportodra, a szegmentálást és a perszonalizációt már a rendszer végzi el, AI segítségével.

Partnereink


Akiknek már támogattuk az üzleti sikereiket. Mérhető módon.

Referenciák


Mit tudunk hozzátenni cégedhez?

Saját fejlesztéseink segítenek egyetlen dashboardon nyomonkövetni céged összes kampányát, vagy látogatóid és vásárlóid teljes életútját, hogy reagálhass a viselkedésükre. Mindehhez semmi másra nincss szükségünk, mint felhasználói és vásárlói adatokra és interakciókra.

Blog


Olvass bővebben az adatvezérelt marketing aktualitásairól, és arról, hogy mit gondolunk az adattudományról, fejlesztésről, kommunikációról.

Ha e-mailben is szeretnéd megkapni, iratkozz fel a hírlevelünkre!

Építészek + mesterséges intelligencia = a jövő tökéletes városai?

A technológia fejlődésével ma már nem csak az otthonainkba tervezünk gépeket, hanem a gépek tervezik otthonainkat és városainkat. Milyen radikális átalakuláshoz vezethet építészet és a mesterséges intelligencia konvergenciája? Ez lesz a “kopipészt” városok kezdete – vagy már most is ilyenekben élünk, a mindenhol felbukkanni látszó, azonos új építésű ingatlanokkal? Ahogy a generatív AI-eszközök egyre nagyobb teret nyernek, egy olyan új korszak kapuit nyitják meg, amelyben a kreativitás és az automatizálás egymás mellett létezik, szűkebb és tágabb értelemben is megváltoztatva az otthonainkat. Egészen a közelmúltig az építészeti tervezés túlnyomórészt manuális folyamat maradt, még az olyan eszközök megjelenésével is, mint az AutoCAD. Ezt változtathatják most meg az olyan mesterséges intelligenciával támogatott eszközök, mint például a Google leányvállalata, a Sidewalk Labs tulajdonában lévő Delve vagy a SpaceMaker, amelyet nemrég vásárolt fel 240 millió dollárért a számítógépes tervezéssel foglalkozó óriáscég, az Autodesk. Ez a technológiai forradalom lehetővé teszi, hogy az AI-eszközökkel tervező felhasználók olyan bonyolult változókat is előtérbe helyezzenek, mint a zajszint, a hőmérséklet és az egy-egy lakásra jutó természetes fény mennyisége, és aztán gombnyomásra különböző terveket generáljanak. A hagyományos megközelítéssel ellentétben, ahol a tervezőcsapatot limitációi miatt többnyire max. 3-5 terv készül, az AI-támogatott eszközök több száz vagy akár több ezer lehetőséget mutatnak az […]

Hogyan erősíti a sztereotípiákat a generatív mesterséges intelligencia?

Ahogy a mesterséges intelligencia folyamatosan szivárog be az életünk minden területére, a Bloomberg újságírói nyugtalanító helyzetre mutattak rá: az AI nem mentes az emberi előítéletektől, sőt, gyakran csak tovább erősíti azokat. Miért férfi a vállalatvezető, az orvos, a mérnök és a jogász míg nő a pénztáros, a tanár, a szociális munkás és főleg a takarító? Ki a felelős ezekért az elfogultságokért és hogyan ellensúlyozhatóak? A különböző képgeneráló eszközök, mint a Stable Diffusion vagy a Dall-E, gyorsan alakulnak a személyes önkifejezés szórakoztató, kreatív eszközeiből azokká a platformokká, amelyekre a jövő gazdasága épül. Ha az új ruhakollekciódhoz nem akarsz stúdiót, fotóst és modelleket bérelni, már most is elérhető olyan megoldás, amivel ruhamodelleket generálhatsz a reklámaidhoz. Közben az Adobe lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a Photoshopon belül hozzanak létre és szerkesszenek mesterséges intelligenciával generált képeket, a 125 millió aktív felhasználóval rendelkező, diákok, nonprofitok és marketingesek körében is népszerű Canván pedig 114 millió képet hoztak már létre a Stable Diffusion segítségével kínált új képgenerálási funkcióval. És ez még csak a kezdet lehet. A Gartner szerint 2025-re a nagyvállalatok a marketingtartalmak 30%-át a Stable Diffusionhoz hasonló generatív AI-eszközökkel fogják előállítani, 2030-ra pedig szövegből videóvá alakított promptok segítségével blockbuster filmek is készülhetnek a mesterséges […]

4 trend a videómarketingben

Tudtad, hogy a felhasználók 81 százaléka sokkal hamarabb vásárol meg egy terméket vagy vesz igénybe egy szolgáltatást, ha előtte megnézett róla egy videót?  A videómarketing pont ezért hatalmas lehetőség lehet minden vállalkozás számára. Egy olyan világban, ahol percenként több mint 400 órányi tartalom kerül fel a YouTube-ra, persze nem elég akármilyen videót feltölteni az internetre. Ahhoz, hogy megragadjuk a közönség figyelmét és kitűnjünk a tömegből, érdemes figyelni a trendeket. A videómarketing világa izgalmas, interaktív, személyre szabott irányokat rejt magában. Miben érdemes gondolkodnod, ha alkalmaznád a videómarketinget saját vállalkozásod kommunikációjában? Mutatjuk! 1. Élő közvetítés Bár az élő közvetítés nem újdonság, mostanában egyre népszerűbbé válik az üzleti életben is. A Facebook adatai alapján a felhasználók átlagosan háromszor hosszabb ideig néznek egy élőben közvetített videót, mint egy előre felvettet. A Buzzfeed egy-egy élő videója 800 ezer nézőt is be tud vonzani, úgyhogy van valami abban, hogy a nézők nem akarnak lemaradni, „elkapcsolni”. 2. Vlogolás A videóblogolás, azaz a vlogolás szintén nem új, de szintén egyre nagyobb teret nyer az üzleti világban is. Az üzleti élet nagy neveitől kezdve a feltörekvő vállalkozókig és a startupokig sokan kihasználják a vlogolás erejét, hogy hiteles betekintést nyújtsanak mindennapi életükbe és az üzleti gondolkodásukba. Gary Vaynerchuk a mindennapjairól […]

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.