Adatvezérelten gondolkodunk, ötvözve a kommunikációs megoldásokat, a technológiát és az adattudományt. Nálunk minden adatból indul és abban is végződik, így az üzleti sikereket is pontos számokban mutatjuk meg.
Mit tudunk hozzátenni cégedhez?
Saját fejlesztéseink segítenek egyetlen dashboardon nyomonkövetni céged összes kampányát, vagy látogatóid és vásárlóid teljes életútját, hogy reagálhass a viselkedésükre. Mindehhez semmi másra nincss szükségünk, mint felhasználói és vásárlói adatokra és interakciókra.
A célcsoport egyre mélyebb megismerésével és megértésével, és erre építve egyre hatékonyabb célzással, a célcsoportra szabott kommunikációs eszközökkel és csatornákkal ott, akkor és úgy szólítjuk meg a felhasználót, amikor az számára a legmegfelelőbb – így minimalizálva az irreleváns, tolakodó és felesleges hirdetéseket.
A spam- és zajmentes reklámvilág.
10 évig dolgoztunk együtt egy multinacionális reklámügynökségnél, amikor a kíváncsiság és a szakmai kihívás - hogy valódi adatvezérelt kommunikáción dolgozhassunk - arra sarkallt minket, hogy elkezdjük a saját utunkat járni. Így született meg a CRANE.
Ritka az, amikor az ügynökségi világban minden úgy alakul, ahogy azt eltervezik, velünk pedig ez történt. Sok munkával, rugalmassággal, nyitottsággal és kitartással a hazai piac egyik vezető adatvezérelt marketing ügynökségévé váltunk regionális és globális ügyfelekkel, regionális és globális piacokon. Folyamatosan változó környezetben, a lehetőségeket felismerve, sokszor elébe menve, 2-3 évente a kihívásokra válaszként megújulva éljük lelkes mindennapjainkat, kíméletlen üzleti és HR környezetben, megmaradva emberséges cégnek, ahol fontos a profit, de még fontosabb, hogy a kollégák ne csak dolgozni járjanak be a CRANE-be, hanem ott értéket is teremtsenek. Az eredmény: elégedett ügyfelek, lojális kollégák, barátságos környezetben hatékony munka. Összefoglalva, egy sikeres, de szerethető CRANE.
A Business.Crane alapításával olyan gondolkodást és eszközparkot akartunk elérhetővé tenni az üzleti szereplők számára, mely a minőséget helyezi előtérbe a vásárlói kommunikációban. Miért foglalkozzak azokkal, akik csak egyszer vásárolnak tőlem, ha azokkal is foglalkozhatok, akik rendszeresen visszatérnek hozzám? Miért beszéljek azokhoz, akik jó része lemorzsolódik majd az értékesítési folyamatban, ha előre tudható, hogy kik lesznek fogékonyabbak az ajánlatomra? Az adatok középpontba helyezésével nem csupán a hatékonyságon tudunk javítani, hanem kialakíthatjuk az „üzleti önismeretünket” is. Meghallva a vásárlóink véleményét, megértve elvárásaikat, viselkedésüket nem csak őket ismerjük meg jobban, hanem saját termékünkről márkánkról is pontosabb képet kaphatunk. Ez a meggyőző és hatékony kommunikáció alapja.
A CRANE alapításának napja.
Megnyerjük a Mastercard promóciós tenderét, elindul az együttműködés a magyar piacon.
Megbízást kapunk a NISSAN-tól integrált marketing kampányokra a HU, PL SK, CZ piacokon.
A Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing versenyen „Best of Region CEE” díjat nyerünk.
Megnyerjük az Opel Europe 14 országos CRM tenderét, és megbízást kapunk a platform felépítésére és üzemeltetésére Közép-Kelet Európában.
Az érintésmentes (Paypass) bankkártyás fizetési technológia magyar piacra bevezetésén együtt dolgozunk az OTP-vel.
Megnyerjük a MÜPA CRM tenderét. Egyedülálló kultúra specifikus ügyfélmenedzsment és loyalty rendszert építünk nekik.
Egy London-Budapest repülőgép úton megismerkedünk a Tesco PLC (UK) központ egyik vezetőjével, amit több éves megbízás követ a HU, CZ és SK piacokon.
Huszics György ügyvezetőnket a DIMSZ elnökének választják. Az elnöki poszton a mai napig töretlenül segíti a szervezet munkáját.
Elkészítjük a saját kutatásunkon alapuló, a magyar Instagram első átfogó kutatását, a Magyar Instagram Körképet.
Megalapítjuk a Crane Digital Solution Ltd.-t Írországban.
Létrehozzuk a Data Science és IT fejlesztési divíziónkat.
A Mastercard Globális központjában, Purchase-ben (New York), aláírjuk az egész világra szóló adatanalitikai és vizualizációs megbízásunkat.
Marketing információs rendszert építünk az OTP-nek.
CSR területen elkezdjük máig tartó együttműködésünket a Hősök Tere kezdeményezéssel.
Az általunk fejlesztett megoldásoknak köszönhetően kiemelt partneri státuszba kerülünk a Microsoftnál.
Felépítjük az első tengeren túli CRM megoldásunkat az USA-ban.
Elindítjuk új üzletágunkat, a Carbon.Crane-t, aminek küldetése, hogy karbonsemlegessé tegye a marketinget.
Amiben különlegesek vagyunk, hogy három, markánsan különböző szakterületet integráltuk sikeresen egy egységes szolgáltatási- és termékportfólióba, amivel mérhető módon támogatjuk ügyfeleink piaci törekvéseit és eredményességét digitális kampányokkal és üzleti célú IT fejlesztésekkel, CRM rendszerekkel, adatanalitikával, predikcióval és adatvizualizációval.
Fejlesztő csapatunk nem ragaszkodik mindenáron a megszokott technológiákhoz, a feladathoz választják a megfelelő eszközt. Részben ennek - és persze a sokéves üzleti környezetben folytatott fejlesztésnek, a rugalmasságnak és az agilis módszertannak - köszönhetően a legspecifikusabb ügyféligényre is találnak jól működő megoldást, olyan helyzetben is, aholt a külső adottságok nehezen megugorható kihívásokat jelentenek.
Németh Szabolcs
Fejér Ágnes
Kovács Ágnes
Szabó Zsolt
Horváth Szabolcs
Adattudósok, adatelemzők és business analystek dolgoznak egy csapatban, akik értik és értelmezik az üzleti nyelven feltett kérdéseket, amikre jól használható válaszokat hoznak. Adatos kollégáinkat erős elemzési kompetencia, készség szintű SQL tudás, machine learning ismeretek és kiterjedt adatvizualizációs rendszerismeret jellemzi - és persze kreativitás.
Herdics Ákos
Andrejszki Alex Levente
Püspöki Julianna
Marketingkommunikációs szakértők és tanácsadók, kreatívok, és projekt managerek terveznek és kiviteleznek olyan kampányokat, amik adatból indulnak és adatban végződnek, hogy a célcsoportot egyre jobban megismerve egyre hatékonyabban érjék el őket. Közös bennük a jellemzően évtizedes ügynökségi múlt, de sokszínűségüket annak köszönhetik, hogy a kommunikáció széles spektrumában rendelkeznek tapasztalattal, a reklámtól, a PR-en át a direkt marketingig.
Tooth Gabriella
Pusztai Zsolt
OPEL CRM
Kifejezetten az Opel számára olyan regionális CRM-megoldást fejlesztettünk ki, amely egyszerre professzionális és autóipari specifikus. A teljes körű felhőalapú CRM megoldás a napi folyamatok szintjén összekapcsolja a marketinget és az értékesítést.
Content Matrix Emailer
Az általunk épített hírlevél-szerkesztő és -küldő modullal ügyfeleinknek egyetlen hírlevelet kell összeállítaniuk a teljes célcsoportjuknak, a szegmentálást és a személyre szabást ugyanis a rendszer biztosítja, ezzel értékes időt megtakarítva a kampánymenedzsereknek.
Marketing Information System
Saját fejlesztésű marketing információs rendszerünk lehetővé teszi a vállalati marketingcsapatok számára, hogy akár valós időben nyomon kövessék és optimalizálják online és offline marketingköltéseiket, egyetlen dashboardon megjelenítve az egyes kampányok terv- és tényadatait.
eDM dashboard
Az eDM dashboard egy olyan e-mail marketing eszköz, amely teljes és részletes áttekintést nyújt az e-mail tevékenységek hatékonyságáról. Képes a kampányokat összehasonlítani egymással, összeveti a KPI-okat a tervekkel és szemléltetni az időbeli változásokat.
Carbon.Crane piaci bevezetés
A marketing karbonmentesítésén dolgozó új üzletágunk egy startup az évtizedes múltú ügynökségen belül, amelynek indulására egyszerre készült el a termék, a kommunikációs stratégia, a megvalósításához szükséges összes kreatív anyag és a teljes digitális ökoszisztéma.
Maragoni arculattervezés
A Maragoni Mozzarella arculatának tervezésénél több fázisban is kutatást végeztünk, ugyanis egyszerre kellett arra törekedtünk, hogy a fogyasztók első ránézésre is egyértelműen be tudják azonosítani a terméket, miközben a csomagolás leugrik a polcról.
A Culture.Crane célja, hogy a kulturális szereplők számára is elérhetővé tegye a versenyszférában már ismert és bizonyított eszközparkot. A kifejezetten a szektorra szabott CRM közönségmenedzsment rendszer hűségprogram-, rendezvény- és támogatómenedzsment funkciókkal, személyre szabott tartalmi és egyéb egyedi megoldásokkal támogatják a kultúrmarketingesek munkáját 2015 óta – a Crane társadalmi felelősségvállalásaként.
A Carbon.Crane a marketing karbonlábnyomának minimalizálására létrehozott szakértői csapat. A projekteken együtt dolgoznak fejlesztő, adattudós és marketingszakértő kollégáink, hogy olyan megoldásokat fejlesszünk, amelyek a karbonlábnyom csökkentését a marketingaktivitások hatékonyságának megőrzése, vagy akár növelése mellett teszik lehetővé.
Ez a weboldal sütik segítségével javítja az Ön élményét, miközben Ön a weblapon navigál. Ezek közül a sütik közül a szükséges kategóriába sorolt sütik az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel nélkülözhetetlenek a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez...
Ez a weboldal sütik segítségével javítja az Ön élményét, miközben Ön a weblapon navigál. Ezek közül a sütik közül a szükséges kategóriába sorolt sütik az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel nélkülözhetetlenek a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez. Ezenkívül harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezeket a sütiket csak az Ön hozzájárulásával tárolja az Ön böngészőjében. Önnek lehetősége van ezeknek a sütiknek a letiltására is. Ezeknek a sütiknek a letiltása azonban hatással lehet a böngészési élményre.
>> Sütikezelési Szabályzatunkat ezen a linken érheti el
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
>> You can access our cookie policy at this link
A szükséges sütik nélkülözhetetlenek a webhely megfelelő működéséhez. Ez a kategória csak azokat a sütiket tartalmazza, amelyek biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit. Ezek a sütik nem tárolnak semmilyen személyes információt.
Süti / Cookie | Időtartam / Duration | Leírás / Description |
---|---|---|
_ga_Q8D89SHQ21 | 2 év / 2 years | Ezt a sütit a Google Analytics telepítette. |
_ga | 2 év / 2 years | A Google Analytics által telepített _ga cookie kiszámítja a látogatói, munkamenet- és kampányadatokat, valamint nyomon követi a webhelyhasználatot a webhely analitikai jelentéséhez. A süti névtelenül tárolja az információkat, és véletlenszerűen generált számot rendel hozzá az egyedi látogatók felismeréséhez. |
_gid | 1 nap / 1 day | A Google Analytics által telepített _gid cookie információkat tárol arról, hogy a látogatók hogyan használják a webhelyet, miközben analitikai jelentést is készít a webhely teljesítményéről. Az összegyűjtött adatok egy része magában foglalja a látogatók számát, azok forrását és az általuk névtelenül felkeresett oldalakat. |
_gat_gtag_UA_10895955_26 | 1 perc / 1 minute | A Google a felhasználók megkülönböztetésére állította be. |
_hjFirstSeen | 30 perc / 30 minutes | A Hotjar beállítja ezt a cookie-t, hogy azonosítsa az új felhasználó első munkamenetét. Igaz/hamis értéket tárol, jelezve, hogy Hotjar először látta-e ezt a felhasználót. |
_hjIncludedInSessionSample | 2 perc / 2 minutes | A Hotjar beállítja ezt a cookie-t, hogy megtudja, hogy egy felhasználó benne van-e a webhely napi munkamenet-korlátja által meghatározott adatmintában. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 perc / 2 minutes | A Hotjar beállítja ezt a cookie-t, hogy megtudja, hogy egy felhasználó szerepel-e a webhely oldalmegtekintési korlátja által meghatározott adatmintavételben. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 perc / 30 minutes | A Hotjar beállítja ezt a cookie-t a felhasználó első oldalmegtekintési munkamenetének észlelésére. Ez a cookie által beállított igaz/hamis jelző. |
_hjSessionUser_3056214 | 1 év / 1 year | A Hotjar beállítja ezt a sütit. |
_hjSession_3056214 | 30 perc / 30 minutes | A Hotjar beállítja ezt a sütit. |
Süti / Cookie | Időtartam / Duration | Leírás / Description |
---|---|---|
_fbp | 3 hónap / 3 months | Ezt a cookie-t a Facebook úgy állította be, hogy a webhely meglátogatása után hirdetéseket jelenítsen meg a Facebookon vagy a Facebook-hirdetések által működtetett digitális platformon. |
fr | 3 hónap / 3 months | A Facebook úgy állítja be ezt a cookie-t, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználók számára azáltal, hogy nyomon követi a felhasználói viselkedést az interneten, olyan webhelyeken, amelyek Facebook pixel vagy Facebook közösségi beépülő modullal rendelkeznek. |
UserMatchHistory | 1 hónap / 1 month | A LinkedIn beállítja ezt a cookie-t a LinkedIn hirdetésazonosítók szinkronizálásához. |
lang | munkamenet / session | A LinkedIn úgy állítja be ezt a sütit, hogy emlékezzen a felhasználó nyelvi beállítására. |
bcookie | 1 év / 1 year | A LinkedIn beállítja ezt a cookie-t a LinkedIn megosztási gombjaiból és hirdetési címkéiből, hogy felismerje a böngészőazonosítót. |
lidc | 1 nap / 1 day | A LinkedIn beállítja a lidc cookie-t, hogy megkönnyítse az adatközpont kiválasztását. |
bscookie | 1 nap / 1 day | A LinkedIn beállítja ezt a cookie-t a webhelyen végrehajtott műveletek tárolására. |
AnalyticsSyncHistory | 1 hónap/ 1 month | A LinkedIn beállítja ezt a cookie-t. |
li_gc | 6 hónap / 6 months | A LinkedIn beállítja ezt a cookie-t. |