Rólunk

Üzleti problémákat oldunk meg

Adatvezérelten gondolkodunk, ötvözve a kommunikációs megoldásokat, a technológiát és az adattudományt. Nálunk minden adatból indul és abban is végződik, így az üzleti sikereket is pontos számokban mutatjuk meg.

Mit tudunk hozzátenni cégedhez?

Saját fejlesztéseink segítenek egyetlen dashboardon nyomonkövetni céged összes kampányát, vagy látogatóid és vásárlóid teljes életútját, hogy reagálhass a viselkedésükre. Mindehhez semmi másra nincss szükségünk, mint felhasználói és vásárlói adatokra és interakciókra.

MISSZIÓNK


A célcsoport egyre mélyebb megismerésével és megértésével, és erre építve egyre hatékonyabb célzással, a célcsoportra szabott kommunikációs eszközökkel és csatornákkal ott, akkor és úgy szólítjuk meg a felhasználót, amikor az számára a legmegfelelőbb – így minimalizálva az irreleváns, tolakodó és felesleges hirdetéseket.

VÍZIÓNK


A spam- és zajmentes reklámvilág.

Az alapítók


10 évig dolgoztunk együtt egy multinacionális reklámügynökségnél, amikor a kíváncsiság és a szakmai kihívás - hogy valódi adatvezérelt kommunikáción dolgozhassunk - arra sarkallt minket, hogy elkezdjük a saját utunkat járni. Így született meg a CRANE.


Bodnár József

Ritka az, amikor az ügynökségi világban minden úgy alakul, ahogy azt eltervezik, velünk pedig ez történt. Sok munkával, rugalmassággal, nyitottsággal és kitartással a hazai piac egyik vezető adatvezérelt marketing ügynökségévé váltunk regionális és globális ügyfelekkel, regionális és globális piacokon. Folyamatosan változó környezetben, a lehetőségeket felismerve, sokszor elébe menve, 2-3 évente a kihívásokra válaszként megújulva éljük lelkes mindennapjainkat, kíméletlen üzleti és HR környezetben, megmaradva emberséges cégnek, ahol fontos a profit, de még fontosabb, hogy a kollégák ne csak dolgozni járjanak be a CRANE-be, hanem ott értéket is teremtsenek. Az eredmény: elégedett ügyfelek, lojális kollégák, barátságos környezetben hatékony munka. Összefoglalva, egy sikeres, de szerethető CRANE.


Huszics György

A Business.Crane alapításával olyan gondolkodást és eszközparkot akartunk elérhetővé tenni az üzleti szereplők számára, mely a minőséget helyezi előtérbe a vásárlói kommunikációban. Miért foglalkozzak azokkal, akik csak egyszer vásárolnak tőlem, ha azokkal is foglalkozhatok, akik rendszeresen visszatérnek hozzám? Miért beszéljek azokhoz, akik jó része lemorzsolódik majd az értékesítési folyamatban, ha előre tudható, hogy kik lesznek fogékonyabbak az ajánlatomra? Az adatok középpontba helyezésével nem csupán a hatékonyságon tudunk javítani, hanem kialakíthatjuk az „üzleti önismeretünket” is. Meghallva a vásárlóink véleményét, megértve elvárásaikat, viselkedésüket nem csak őket ismerjük meg jobban, hanem saját termékünkről márkánkról is pontosabb képet kaphatunk. Ez a meggyőző és hatékony kommunikáció alapja.

Történetünk



 

 

2005.09.01

A CRANE alapításának napja.

 


 

2006.

Megnyerjük a Mastercard promóciós tenderét, elindul az együttműködés a magyar piacon.


 

 

2006.

Megbízást kapunk a NISSAN-tól integrált marketing kampányokra a HU, PL SK, CZ piacokon.

 


 

2007.

A Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing versenyen „Best of Region CEE” díjat nyerünk.


 

 

2010.

Megnyerjük az Opel Europe 14 országos CRM tenderét, és megbízást kapunk a platform felépítésére és üzemeltetésére Közép-Kelet Európában.

 


 

2011.

Az érintésmentes (Paypass) bankkártyás fizetési technológia magyar piacra bevezetésén együtt dolgozunk az OTP-vel.


 

 

2013.

Megnyerjük a MÜPA CRM tenderét. Egyedülálló kultúra specifikus ügyfélmenedzsment és loyalty rendszert építünk nekik.

 


 

2014.

Egy London-Budapest repülőgép úton megismerkedünk a Tesco PLC (UK) központ egyik vezetőjével, amit több éves megbízás követ a HU, CZ és SK piacokon.


 

 

2014.

Huszics György ügyvezetőnket a DIMSZ elnökének választják. Az elnöki poszton a mai napig töretlenül segíti a szervezet munkáját.

 


 

2015.

Elkészítjük a saját kutatásunkon alapuló, a magyar Instagram első átfogó kutatását, a Magyar Instagram Körképet.


 

 

2015.

Megalapítjuk a Crane Digital Solution Ltd.-t Írországban.

 


 

2015.

Létrehozzuk a Data Science és IT fejlesztési divíziónkat.


 

 

2017.

A Mastercard Globális központjában, Purchase-ben (New York), aláírjuk az egész világra szóló adatanalitikai és vizualizációs megbízásunkat.

 


 

2017.

Marketing információs rendszert építünk az OTP-nek.


 

 

2018.

CSR területen elkezdjük máig tartó együttműködésünket a Hősök Tere kezdeményezéssel.

 


 

2020.

Az általunk fejlesztett megoldásoknak köszönhetően kiemelt partneri státuszba kerülünk a Microsoftnál.


 

 

2020.

Felépítjük az első tengeren túli CRM megoldásunkat az USA-ban.

 


 

2022.

Elindítjuk új üzletágunkat, a Carbon.Crane-t, aminek küldetése, hogy karbonsemlegessé tegye a marketinget.

A Business.Crane csapat


Amiben különlegesek vagyunk, hogy három, markánsan különböző szakterületet integráltuk sikeresen egy egységes szolgáltatási- és termékportfólióba, amivel mérhető módon támogatjuk ügyfeleink piaci törekvéseit és eredményességét digitális kampányokkal és üzleti célú IT fejlesztésekkel, CRM rendszerekkel, adatanalitikával, predikcióval és adatvizualizációval.

Fejlesztő csapat

Fejlesztő csapatunk nem ragaszkodik mindenáron a megszokott technológiákhoz, a feladathoz választják a megfelelő eszközt. Részben ennek - és persze a sokéves üzleti környezetben folytatott fejlesztésnek, a rugalmasságnak és az agilis módszertannak - köszönhetően a legspecifikusabb ügyféligényre is találnak jól működő megoldást, olyan helyzetben is, aholt a külső adottságok nehezen megugorható kihívásokat jelentenek.

Németh Szabolcs

Fejér Ágnes

Kovács Ágnes

Szabó Zsolt

Horváth Szabolcs

Adatanalitikai csapat

Adattudósok, adatelemzők és business analystek dolgoznak egy csapatban, akik értik és értelmezik az üzleti nyelven feltett kérdéseket, amikre jól használható válaszokat hoznak. Adatos kollégáinkat erős elemzési kompetencia, készség szintű SQL tudás, machine learning ismeretek és kiterjedt adatvizualizációs rendszerismeret jellemzi - és persze kreativitás.

Herdics Ákos

Andrejszki Alex Levente

Püspöki Julianna

Adatvezérelt marketing csapat

Marketingkommunikációs szakértők és tanácsadók, kreatívok, és projekt managerek terveznek és kiviteleznek olyan kampányokat, amik adatból indulnak és adatban végződnek, hogy a célcsoportot egyre jobban megismerve egyre hatékonyabban érjék el őket. Közös bennük a jellemzően évtizedes ügynökségi múlt, de sokszínűségüket annak köszönhetik, hogy a kommunikáció széles spektrumában rendelkeznek tapasztalattal, a reklámtól, a PR-en át a direkt marketingig.

Tooth Gabriella

Pusztai Zsolt

Referenciák


Mi mást csinálunk még?


A Culture.Crane célja, hogy a kulturális szereplők számára is elérhetővé tegye a versenyszférában már ismert és bizonyított eszközparkot. A kifejezetten a szektorra szabott CRM közönségmenedzsment rendszer hűségprogram-, rendezvény- és támogatómenedzsment funkciókkal, személyre szabott tartalmi és egyéb egyedi megoldásokkal támogatják a kultúrmarketingesek munkáját 2015 óta – a Crane társadalmi felelősségvállalásaként.

A Carbon.Crane a marketing karbonlábnyomának minimalizálására létrehozott szakértői csapat. A projekteken együtt dolgoznak fejlesztő, adattudós és marketingszakértő kollégáink, hogy olyan megoldásokat fejlesszünk, amelyek a karbonlábnyom csökkentését a marketingaktivitások hatékonyságának megőrzése, vagy akár növelése mellett teszik lehetővé.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.