Content Matrix Emailer

Content Matrix Emailer

Ügyfél:

Content Matrix Emailer

Dátum:

2019 -

Projekt:

Content Matrix Emailer

Üzleti kihívás


Az eDM kommunikációban ma már minimumkövetelmény a szegmentálás és a tartalma testre szabása, amit a gyakorlatban a legtöbben úgy oldanak meg, hogy manuálisan hoznak létre több hírlevelet, ami aztán egy excel adatbázis különböző szűréseknek megfelelő halmazainak küldenek ki. Hogyan oldható meg a célcsoport-specifikus tartalom előállítása automatizáltan?

Megoldás


A Content Matrix Emailer (CME) egy olyan hírlevél szerkesztő, ami lehetővé teszi a hírlevél tartalmi blokkjainál érdeklődési körök / témák megjelölését, majd ezeket felhasználva személyre szabja a kiküldött eDM-ek tartalmát. A CME szerves része a Crane Dynamics alapú CRM rendszerének, az érdeklődési köröket és a felhasználók közötti kapcsolatokat onnan nyeri. Ezáltal a szegmentálást és a szegmentált célcsoportokra a eDM-ek kiküldését a rendszer végzi el, nem a hírlevélért felelős kolléga manuálisan. Olyannyira, hogy a CME-ben tartalmi blokkok kijelölésével, manuális válogatás nélkül egyetlen egy hírlevelet hozzunk létre.

Ami a technológiát illeti. a Microsoft Azure AppService-szel működő CME a Dynamics CRM adatbázisát használja az eDM kampányok kreatívjainak szerkesztéséhez, a teljes kampánykezeléshez és a célcsoportok szegmentálásához. A CME betöltéskor átveszi és a használat után vissza is menti a Dynamics CRM-ből kapott adatokat, naprakész információkat biztosítva az érdeklődési körökről és a felhasználók közötti kapcsolatokról. A hírlevél kreatívjának végső változatához a blokkokra bontott tartalmat egy „vászonra” helyezzük. Az egyes blokkok elemeit az elhelyezést követően szerkeszteni lehet, legyen szó a képek cseréjéről, a szöveg vagy a HTML módosításáról. Az e-mail kiküldését az Azure AppService végzi el a Web API segítségével adatforrásként a Dynamics CRM-et, kiküldőként pedig a Mailchimp vagy Mandrill szolgáltatást alkalmazva

Hatás


A CME-ben egyetlen hírlevelet kell létrehoznunk és abból a rendszer autmotizáltan hozza létre a szegmentált verziókat. A tartalom-mátrix alapú megoldással a hírlevelek tartalmát a célcsoportokhoz rendelhetjük. Egy szerkesztéssel végtelen számú variáció jöhet létre, személyre szabott tartalommal, így mindenki olyan témákról olvashat, ami igazán érdekli. A CME ezáltal időt spórol az eDM kampányokért felelős kollégának és teste szabott, az érdeklődési körének megfelelő tartalmat küld a felhasználónak.

Megosztás:

KAPCSOLÓDÓ REFERENCIÁK


Opel CRM

Kifejezetten az Opel számára olyan regionális CRM-megoldást fejlesztettünk ki, amely egyszerre professzionális és autóipari specifikus. A teljes körű felhőalapú CRM megoldás a napi folyamatok szintjén összekapcsolja a marketinget és az értékesítést.

Crane App

A Crane app egy saját fejlesztésű, belső használatra készült alkalmazás, ami csökkenti a papíralapú adminisztrációkat és megkönnyíti a kollégák életét. A pet projektként indult applikációban látható a kollégák szabadsága, valamint roller- és parkolóhelyfoglalásra is alkalmas.

eDM dashboard

Az eDM dashboard egy olyan e-mail marketing eszköz, amely teljes és részletes áttekintést nyújt az e-mail tevékenységek hatékonyságáról. Képes a kampányokat összehasonlítani egymással, összeveti a KPI-okat a tervekkel és szemléltetni az időbeli változásokat.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.