Adatanalitika

Adatalapú intuíció – a jól
informáltság ereje az üzletben

Adatok nélkül nem léteznek üzleti döntések. Még a megérzéseink is támaszkodnak korábbi tapasztalatainkra. Minden felmerült kérdéshez, megoldandó helyzethez kapcsolódnak adatok. A kérdés sokkal inkább az, vajon elég-e és tudjuk-e jól értelmezni.

ADATANALITIKA


Minden üzleti kérdést lefordítunk az adatok nyelvére, hogy ezt követően a beható elemzés alapján megszülető konklúziók beemelhetők legyenek a döntéshozási folyamatba. A vizsgálat eredményeit az interpretációt legjobban segítő formában (riportokban, dashboardokon, prezentációkban), intuitív adatvizualizációval támogatva osztjuk meg partnereinkkel.

A csapat


Marketing és értékesítési területen komoly tapasztalattal rendelkező adattudósok, adatelemzők és business analystek dolgoznak egy csapatban, hogy az adattisztítás, -elemzés és -vizualizáció eszköztárával az ügyféligényekhez legjobban illeszkedő üzleti döntéstámogató rendszereket, riportokat és dashboardokat építsenek.

Herdics Ákos

Püspöki Julianna

Kompetenciák


Erősségünk abban rejlik, hogy értjük és értelmezzük az üzleti kérdéseket, majd az elemzést követően a válaszokat az üzleti szereplők számára is értelmezhető formában fogalmazzuk meg. A csapatot erős elemzési és empatikus képesség, a szükséges technológiák, programnyelvek gyakorlott alkalmazása, Machine Learning eszközökkel szerzett tapasztalat és az adatvizualizációs eszközök széleskörű ismerete jellemzi.

Megoldásaink


Saját fejlesztésű termékeinkkel ügyfélértéket számolunk, értékesítési tredeket vizsgálunk, mesterséges intelligencia alapú tranzakciós elemző megoldásunkkal vásárlási és demográfia adatokat konvertálunk marketing perszónákká és look-alike célcsoportokká. Lehetővé tesszük, hogy egyetlen dashboardon kövesd nyomon céged összes kampányát, vagy látogatóid és vásárlóid teljes életútját, hogy reagálhass a viselkedésükre. És ott voltunk a Carbon.Crane dashboard tervezésénél is...

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.