MADE

MADE

Ügyfél:

MADE

Dátum:

2019 -

Projekt:

MADE

Üzleti kihívás


A GDPR bevezetését követően jelentősen szűkült a retargetinghez szükséges felhasználói adatok gyűjtésének lehetősége, emiatt nehezebbé vált az ok-okozati összefüggések megértése, ami csökkenő rekonverziót eredményezett. Azoknak a harmadik feles adatokkal dolgozó cégeknek, amelyek eddig az összesített adatokat alkalmazva azonosították a felhasználókat immár egyre nagyobb kihívást jelent a célközönség pontos meghatározása.

Megoldás


Megoldásunk a vásárlói tranzakciókat (kártyával történő fizetések) anionim módon elemezve teszi lehetővé a kampányok célcsoportjainak meghatározását, szegmentálását – akár mikroszegmensek vizsgálatát – és marketing perszónák létrehozását. Az interaktív dashboard „vásárlási térképen” jeleníti meg a vásárlások idejét, helyét, az iparági kategóriákat, kereskedői egységeket, online/offline vásárlási mutatókat, illetve összegeket legyen szó egyéni, általános vagy klaszter szintről.

Hatás


Az eddigi kampányok tapasztalatai alapján a MADE jobb minőségű leadeket generál, mint a célcsoportok elérésére korábban alkalmazott média megközelítés. A finomabb szegmentációnak köszönhetően az érdeklődők esetében a szerződéskötési folyamat során kisebb lemorzsolódást, a szerződést követő három hónapban pedig magasabb költési szintet és gyakoriságot, illetve nagyobb keresztvásárlási hajlandóságot mutattak az eredmények. További fontos szempont, hogy a MADE elemzések – köszönhetően az alkalmazott technológiának – néhány napon belül elérhetők, még nagyobb adatmennyiség esetén is, szemben a hasonló szintű elemzésekhez szükséges többhetes átfutási időkkel. A MI alapú modell a kártya akvizíciós és használatösztönző kampányok mellett alkalmas a különböző banki termékek közti keresztértékesítési lehetőségek feltárására, illetve a vásárlói aktivitási szint növelésére, a vásárlók megtartására.

Megosztás:

KAPCSOLÓDÓ REFERENCIÁK


Marketing Information System

Saját fejlesztésű marketing információs rendszerünk lehetővé teszi a vállalati marketingcsapatok számára, hogy akár valós időben nyomon kövessék és optimalizálják online és offline marketingköltéseiket, egyetlen dashboardon megjelenítve az egyes kampányok terv- és tényadatait.

eDM dashboard

Az eDM dashboard egy olyan e-mail marketing eszköz, amely teljes és részletes áttekintést nyújt az e-mail tevékenységek hatékonyságáról. Képes a kampányokat összehasonlítani egymással, összeveti a KPI-okat a tervekkel és szemléltetni az időbeli változásokat.

Mastercard.hu website rebuild

Jól szervezett projektmenedzsmenttel, komplex és átlátható folyamatok mentén megújítottuk a Mastercard teljes magyarországi weboldalát, ami a bővíthető struktúrának, az esztétikus dizájnnak, és a rövid szövegeknek köszönhetően jobb felhasználó élményt nyújt.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.