Mastercard.hu website

Feltöltés - karbantartás

Ügyfél:

Mastercard

Dátum:

2019 -

Projekt:

mastercard.hu

Üzleti kihívás


A Mastercard központi (US) weboldal teljes megújítását követően a helyi csapatok is lehetőséget kaptak, hogy az új CMS-ben dolgozva teljesen átalakítsák a lokális weboldalaikat UX és struktúra szempontjából. A magyar weboldal megújítását ránk bízta a Mastercard hazai marketingcsapata.

Megoldás


Szigorú és jól szervezett projektmenedzsmentet alkalmazva közelítettük meg a munkafolyamatokat az előkészítéstől, a kreatív tervezésen és fejlesztésen át egészen a tesztelésig és élesítésig. A kihívás elsősorban a strukturált, átlátható és a folyamatokat támogató projekt menedzsment volt, amiben támaszkodtunk a már korábban is használt Monday projektmenedzsment rendszerére. Az egész projektet a tervezett ütemezés szerint tudtuk véghez vinni, késedelmek nélkül. Az ügyfél és a projektmenedzser is nyugodtan aludt.

Hatás


Az áttekinthető és bővíthető struktúrának, az egyszerű, de esztétikus dizájnnak, valamint a rövid, a Mastercard értékeit hangsúlyozó szövegeknek köszönhetően a megújuló weboldalak sokkal teljesebb felhasználói élményt nyújtanak a látogatók számára.

Megosztás:

KAPCSOLÓDÓ REFERENCIÁK


Carbon.Crane piaci bevezetés

A marketing karbonmentesítésén dolgozó új üzletágunk egy startup az évtizedes múltú ügynökségen belül, amelynek indulására egyszerre készült el a termék, a kommunikációs stratégia, a megvalósításához szükséges összes kreatív anyag és a teljes digitális ökoszisztéma.

Maragoni arculattervezés

A Maragoni Mozzarella arculatának tervezésénél több fázisban is kutatást végeztünk, ugyanis egyszerre kellett arra törekedtünk, hogy a fogyasztók első ránézésre is egyértelműen be tudják azonosítani a terméket, miközben a csomagolás leugrik a polcról.

MADE

A Mastercarddal közösen fejlesztett MADE egy olyan adatelemző megoldás, amely a tranzakciók anonim elemzését biztosítja a célcsoportok azonosításához, szegmentálásához és marketing perszónák létrehozásához, ezzel jobb minőségű leadeket eredményezve.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.