Adatvezérelt marketing

Kommunikáció adat alapon,
a hatékonyság jegyében

Egyedülállóak vagyunk abban, hogy három, markánsan különböző szakterületet sikeresen integráltunk egy egységes szolgáltatási és termék portfólióba. Így állítjuk a technológiát és az adattudományt a marketingkommunikáció szolgálatába.

Adatvezérelt marketing


Olyan kampányokat tervezünk és kivitelezünk, amik adatból indulnak és adatban végződnek, hogy a célcsoportot egyre jobban megismerve, egyre hatékonyabban érjük el őket. Ott, akkor és olyan formában, ahogy arra a célcsoport a legnyitottabb.


A csapat


Marketingkommunikációs szakértők és tanácsadók, kreatívok, és projekt menedzserek dolgoznak együtt UX és CX alapokra építő kapmányokon. Közös bennük a jellemzően évtizedes ügynökségi múlt, de sokszínűségüket annak köszönhetik, hogy a kommunikáció széles spektrumában rendelkeznek tapasztalattal, a reklámtól, a PR-en át a direkt marketingig.

Tooth Gabriella

Pusztai Zsolt

Kompetenciák


Az adatvezérelt marketing csapat legnagyobb erőssége, hogy érti a digitális világot, az adatok fontosságát, az adattudósok és a fejlesztők nyelvét és megérti a tőlük kapott tudományos és technológiai információkat, és a legösszetettebb üzleti és kommunikációs kihívásokat, ügyféligényeket is. Az ügyféligényeket pedig akkor is hatékonyan képes támogatni, ha azokat számszerűsíthető üzleti elvárásokká transzformálják.

Megoldásaink


Ott vagyunk jelen, ahol vannak felhasználói és vásárlói adatok és interakciók - és hatékonyan tudjuk összekötni mindezeket. Ehhez a digitális kommunikáció teljes tárházát képesek vagyunk célorientáltan hadrendbe állítani, legyen szó kommunikációs stratégia, digitális ökoszisztéma vagy user journey tervezéséről, brand építésről, piaci bevezetésről, vagy bármilyen méretű és fókuszú kommunikációs kampány tervezéséről, kivitelezéséről, méréséről és rendszerbe foglalásáról.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.