MIS

MIS

Ügyfél:

MIS

Dátum:

2019 -

Projekt:

MIS

Üzleti kihívás


A nagyvállalati marketing csapatoknál jellemző kihívás, hogy a különböző platformokon, eltérő időszakban, változatos büdzsével futtatott kampányokat nehéz átlátni, kiértékelni, összehasonlítani. Hogyan lehetséges nyomonkövetni és akár menetközben optimalizálni marketingkiadásainkat a tervek és eredmények együttes vizualizálásával?

Megoldás


Az online és offline marketingköltések megfelelő monitorozáshoz hét elengedhetetlen lépésre van szükség: Az adatok megtervezése, gyűjtése, rendszerezése, azonosítása, optimalizálása és felhasználása. A MIS (Marketing Investment Screening) azokkal az eszközökkel dolgozik, amikkel az ügyfél, legyen szó Microsoft, Adobe, Salesforce vagy bármilyen más megoldásról. A rendszer egy képernyőn mutatja a terv- és tényadatokat minden kampányra vonatkozóan, miközben lehetőséget biztosít a mélyebb megértésre, a performancia mutatók, KPI-ok ellenőrzésére – így adatalapú támpontot ad a beavatkozásra.

Hatás


A MIS alkalmazásával akár valós időben, egyetlen dashboardon követhető egy vállalat összes online és offline marketingköltése, átláthatóan, támogatva az eredmények elemzését és a kampányok finomhangolását. A megoldás szinte csodafegyver azoknak, akik szeretnék a tökélyre fejleszteni költséghatékonyságukat.

Megosztás:

KAPCSOLÓDÓ REFERENCIÁK


MADE

A Mastercarddal közösen fejlesztett MADE egy olyan adatelemző megoldás, amely a tranzakciók anonim elemzését biztosítja a célcsoportok azonosításához, szegmentálásához és marketing perszónák létrehozásához, ezzel jobb minőségű leadeket eredményezve.

eDM dashboard

Az eDM dashboard egy olyan e-mail marketing eszköz, amely teljes és részletes áttekintést nyújt az e-mail tevékenységek hatékonyságáról. Képes a kampányokat összehasonlítani egymással, összeveti a KPI-okat a tervekkel és szemléltetni az időbeli változásokat.

Opel CRM

Kifejezetten az Opel számára olyan regionális CRM-megoldást fejlesztettünk ki, amely egyszerre professzionális és autóipari specifikus. A teljes körű felhőalapú CRM megoldás a napi folyamatok szintjén összekapcsolja a marketinget és az értékesítést.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.