Edm dashboard

Edm dashboard

Ügyfél:

Edm dashboard

Dátum:

2019 -

Projekt:

Edm dashboard

Üzleti kihívás


A legtöbb e-mail marketing eszköz jelentéseket készít az eDM kampányok hatásáról és teljesítményéről. Ezek a statisztikák az egyszerű, általánosan használt KPI-okra (visszapattanási arány, megnyitási arány, kattintási arány stb.) fókuszálnak egy-egy kiküldés szintjén. De mi történik akkor, ha több kampány együttes hatását szeretnénk vizsgálni, esetleg országokét külön, majd a régiót egyben? Szükség van egy olyan felületre, mely egyszerre tudja láttatni a kampányok egyedi és összesített teljesítményét, megfelelő hierarchiába rendezve, lehetőleg valós időben.

Megoldás


Az eDM dashboard egyszerre ad teljes és akár részletekbe menő áttekintést az email aktivitások eredményességéről. Összehasonlítja egymással a kampányokat vagy kampánycsoportokat, összeveti az általános KPI-okat a tervekkel, miközben szemlélteti az időszakonként kialakuló változásokat is. Az eDM monitorral lehetőség nyílik az e-mail kampányok több szempontú összehasonlítására, figyelmet fordítva a kampány típusára, a kiküldés időzítésére, a célcsoportra, a kampánylokációra, illetve a konverziós arányokra. A beállított alertek pedig jelzik, ha a valóság felülírta a terveket, ezáltal azonnali lehetőséget adva a beavatkozásra.

Hatás


Az eDM dashboard az összes kapott, releváns tulajdonságot, teljesítményt, adatot egy helyre gyűjti össze, majd interaktív dashboardon ábrázolja és igény szerint – akár valós időben - frissíti. Ezzel is segítséget adva a marketingesek számára abban, hogy jobban megértsék az e-mail kampányokat és észre vegyék azokat az elemeket, amiken javítani kell. A megoldást bármilyen profilú, e-mail kommunikációt végző vállalat, könnyen tudja használni edm kampányaik mutatóinak javítására. Mindezt úgy, hogy a beállított alertek segítségével a folyamatos követés időigényét leszoríthatjuk a küszöbértékeket meghaladó eseményekre koncentrálva.

Megosztás:

KAPCSOLÓDÓ REFERENCIÁKpng


Marketing Information System

Saját fejlesztésű marketing információs rendszerünk lehetővé teszi a vállalati marketingcsapatok számára, hogy akár valós időben nyomon kövessék és optimalizálják online és offline marketingköltéseiket, egyetlen dashboardon megjelenítve az egyes kampányok terv- és tényadatait.

MADE

A Mastercarddal közösen fejlesztett MADE egy olyan adatelemző megoldás, amely a tranzakciók anonim elemzését biztosítja a célcsoportok azonosításához, szegmentálásához és marketing perszónák létrehozásához, ezzel jobb minőségű leadeket eredményezve.

Content Matrix Emailer

Az általunk épített hírlevél-szerkesztő és -küldő modullal ügyfeleinknek egyetlen hírlevelet kell összeállítaniuk a teljes célcsoportjuknak, a szegmentálást és a személyre szabást ugyanis a rendszer biztosítja, ezzel értékes időt megtakarítva a kampánymenedzsereknek.

Hírlevél

Szeretnéd e-mailben megkapni legfrissebb híreinket? Iratkozz fel! Ígérjük, csak akkor küldünk hírlevelet, ha egy fontos információt osztunk meg, vagy többet egyszerre. Így is csökkenthető az e-mailek karbonlábnyoma.